• وبلاگ : .:::لشکر 61:::.
  • يادداشت : حسين(ع) را دو بار سر بريدند! يک بار شمر و يک بار مداح نماها
  • نظرات : 2 خصوصي ، 20 عمومي
  • پارسي يار : 0 علاقه ، 1 نظر
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + ياسين 
    با تشکر
    -------------
    اين کسي که در مورد آيت الله بهجت هر دروغي که خواسته بسته بارها و بارها دفتر ايشون و خود ايشون اعلام کردند که قمه زني ايشان در ايام جواني کذب محض است باز هم کسي مي خواهد تماس بگيرد تا بشنود.
    اين قضيه بارها از تلويزيون هم پخش شد.
    + محمدطاهر 


    ضمنا شما جاي کدام خدا يا مرجع نشستيد که حکم بر کفر يا قاتل بودن کسي ميدهيد ان هم يک قتل ساده نه !! قتل امام حسين ميدانيد چه گناه بزرگي مرتکب شده ايد برويد توبه کنيد از خدا ودر حرم حضرت معصومه ميخواهم که هدايت شويد وبه جاي اينکه دنبال حرف و کردار اين و ان باشيد دنبال اهل بيت باشيد.

    ياعلي

    پاسخ

    جاداشت که نام اشخاص را نمي برديد!
    چرا که ما نيز با آنکه تعداد زيادي از اين مجرمان را سراغ داشتيم از ابتدا تا انتها بنا به روايتي که خود جنابعالي از اباعبدلله نقل فرموديد از ذکر نام فاسقاني چنين، خود داري کرده و به ذکر فسق آنها اکتفا نموديم!آيا روايتي را نقل مي فرمائيد که خود در نوشته تان نقضش کرديد؟
    ضمنا اين کلام مقدس ضامن غلط هاي زيادي بندگان سرکش نيست.
    حال اگر افرادي که شما نام برده ايد در جايگاه اتهام مي دانيد که از آنان دفاع مي کنيد! که همان امام صادقي که خود را ملزم رعايت فرمايش ايشان مي دانيد و فقط ديگران را در نشاندن حرفتان به کرسي امر به آن نمي کنيد همان امام صادق چنين فرموده اند: کونوا لنا زينا و لا علينا شينا يعني اي شيعيان و اي آقاي مداح مايه زينت ما باشيد نه مايه شرم ساري ما! و جد همين امام حضرت امير مي فرمايند اتقوا من مواضع التهم! يعني اي شيعيان و اي آقاي مداح از مواضع تهمت و جايگاه اتهام بپرهيزيد!
    لذا انشاالله مداحاني که متاسفانه شما جهت تبرئه ايشان از جايگاه اتهام خود را مجبور به ذکر اسمشان ديده ايد تا از فسوقي که ما در متن متذکر شده ايم دورشان کنيد انشاالله که هرگز مرتکب چنين ظلم هايي نشده اند و بنده شما را به خوشبيني در اين قضيه دعوت مي کنم چرا که ارتکاب جرائمي همچون غلو و خدا دانستن اهل بيت، تقليد از موسيقي هاي شاد و حرام و پاپ در مصيبت اعظم روز عاشورا، دعوت به بدعت قمه زني که مورد شادي دشمنان حضرت امام حسين و ضد شيعه و انقلاب است، پشت کردن به مسائل و مصائب روز مسلمين، جدا دانستن دين از سياست و ... کبير گناهاني است که لکه ننگ آن با خواب ديدن فلان عالم و اهل نظر و ديگر مکاشفات از پيشاني مرتکب آن پاک نمي شود!
    چرا که مورد نهي صريح آيات قرآن فرمايشات اهل بيت و آيات عظام است و بايد بگويم که متاسفانه يا خوشبختانه تا نص صريح قرآن و کلام نوراني اهل بيت در کفه ترازو هست اين خواب و خيال ها، رمال گونه و بال مگس است در کفه ي ديگر!
    و در مورد علامه مطهري بهتر بود نام آن بيسوادهايي که به کتاب شريف حماسه حسيني ايشان حسادت مي کنند را همچون آن آيات عظام و يکي از علما و شاگردها مجهول نمي گذاشتيد و رسوايشان مي کرديد!
    چرا که همانطور که با استدلال جالب و محکمه پسندتان بيان فرموديد وقتي شعر خواندن يک بچه مداح که شاگرد کوچک امثال بزرگان از علمايي چون علامه شهيد مطهري نمي شوند وقتي شعر خواندن اين آقا زير نظر حضرت زهراست! به طريق اولي و حتما نگارش چنين کتاب بي نظيري که قرار است قرن ها مورد استفاده عالمان و حسيني ها قرار گيرد از نظر و عنايت حضرت زهرا و اهل البيت روحي لهم الفدا مغفول نمانده است.
    و السلام.
    + محمد طاهر 


    سلام اين مقاله شما از نظر ادبي خيلي قشنگ بود اما براي نگاه شما واقعا متاسفم شماييد که با اسم امام حسين هر چه خواستيد گفتيد شما ميدانيد نظر ايات عظام درباره همين مداحا چيست شما ميدانيد نظر بزرگترين شاگرد ايت الله بهجت درباره سيد ذاکر چيست؟

    شما تا به حال مداحيها ي عليمي را در کربلا وحرم امام رضا ديدهايد اصلا گوش داده ايد(بدون بلندگو)انچنان صدايش سوز داشت که حتي عربي که نميدانست چه ميگويد يا ان خادم بير حرم امام رضا گريه ميکرد

    اين سوز صدا را چه کسي به او داده ؟جز اربابش!

    ايا ناله هاي حميد عليمي را روي خاک شلمچه ديده اي زيارت عاشورا ونجوايش با شهدارا ان هم شب تاصبح ؟ ايا ميداني همانهايي که با صداي اهنگران به جبهه رفتند الان همبازي بچشان ميمون است وخودشان مشغول.....

    همان اهنگراني که هم نوا با صدايش بايد سنج و تبل باشد الان سازو سنتور است .

    همان سيد ذاکري که شما ميگوييد زينب اللهي بود يکي از علما بزرگ واهل نظر قم که از اطرافيان ايته الله بهجت بود درباره ايشان گفتند من خواب ديدم سيددر وادي السلام نجف براي حضرت زهرا وحضرت علي و بيامبر روضه ميخواند وقسم ميخورد سيد در زمان حياتش دوبار خدمت حضرت زينب مشرف شده .

    ايا مي دانيد ايت الله بهجت خو د در جواني قمه ميزده وهيچ کدام از علما جز ايت الله مکارم قمه زني را حرام نکرده !؟

    ميدانيد در يکي از جلسات قم که هر هفته برگزار ميشود عده زيادي از رو حانيون بزرگ وطلبه در انجا جمع ميشوند وموقع سينه زني برهنه ودر حال حروله بر سرو سينه ميزنند وبه قول شما سين سين ميکنند

    ميدانيد همين جوانهاي به قول شما سو سول قبلا نميدانست امام حسين با حضرت عباس چه نسبتي دارد باامدن به همين هيئتها در خواب و بيداري ارزوي ديدن روي امامش را دارد وارزوي رفتن به کوي اربابش اين به به نظر شما هدايت نيست؟

    مگر نشنيده ايد که به امام صادق گفتند فلان شخص علنا شراب ميخورد اين شخص فاسق است حضرت فرمودند نگوييد فاسق است بگوييد عملش فسق است زيرا او محب ماست وهمين او را نجات خواهد داد

    حالا شما بگوييد اين اقايان مداح فاسقند ؟زنا کرده اند ؟ربا خورده اند ؟

    به صرف يک مو و صورت اراسته شدند قاتل امام حسين ؟

    به صرف اينکه يک سري احساسات را در قالب شعر بيان کردند شدند کافر ؟

    ميدانيد نظر همين علمايي که گفتم نظرشان درباره کتاب حماسه حسيني اقاي مطهري که شما سنگش را به سينه ميزنيد چيست؟

    ميدانيد همين نوع خواندني که شما اسمش را پاپ ميگذاريد هزاران جوان را از عشرت کده ها بيرون اورده وسينه چاک امام حسين کرده

    عزيز من بيني وبين الله چند جوان در هيئتهاي امثال اقاي اهنگران شرکت ميکنند ؟

    اين خود هدايت نيست که جوان به جاي اينکه شب و روز جمعه را به جاي اينکه پي خوش گزراني يا به قول شما دختر بازي برود در مجلس اهل بيت گريه ميکند وبر سر و سينه ميزند .

    حتما بايد کسي بميرد که بگويند عاقبت بخير شد يا نه شما بگوييد اگر اين عا قبت بخيري نيست پس چيست؟

    مواظب باشيد!!!!!!!!

    مداح هر چه که باشد حسابش پيش حضرت زهرا جداست مواظب باشيد خود را با حضرت زهرا دشمن نکنيد(ايت الله بهجت)

    من از شخص خاصي طرف داري نمي کنم همه مداحان اهل بيت نزد من محترمند چون نزد حضرت زهرا محترمند

    بياييد نگاهمان را عوض کنيم ودغدغه ما يک چيز باشد

    (ارباب از ما راضي باشد)

    من انچه شرط بلاغ است با تو مي گويم

    توخواه از سخنم پند گير خواه ملال

    دنيافريبندست گاهي غم گاهي خندست

    به فکر توشه ره باش حسين برگ برندست

    ياعلي

    + 110 

    کرامت ناگفته اي از امام خميني :

    امام در جماران تمام آينده يک جوان تا لحظه مرگش را به او مي گويد...

    + فايل تصويري

    salehat.ir
    سلام جالب بود ان شاءالله جالبترهم مي شه.اميدوارم لينك هات هر روز بهتر از ديروز باشن و به خوشبختيه ابديت بيشتر كمك كنند.يه توكه پا مياي سري به داداشت هم بزني؟ مطلبي زدم خفن كه مربوط ميشه به فكر كردن در ذات خدا از علامه طباطبايي.منتظر فرمايشت هستم

    پاسخ

    ممنون
    التماس دعا
    خدمت مي رسم
     <      1   2